Weet iemand waar de zekering voor de cruise control zich bevindt? Ik heb een paar forums doorzocht, maar tevergeefs. Mijn cruise control slaat helemaal niet aan, dus ik wil beginnen met de zekering voordat ik de auto uit elkaar haal.
Nou, dit is precies wat ik moet horen! Gek hoe het het beĂŻnvloedt, maar kijk eens wat er op mijn bureau ligt!Ik merkte echter dat ik een paar dagen daarvoor mijn auto had onderhouden en de luchtmassameter had verwijderd om schoon te maken...maar ik brak de plastic kooi die in de behuizing viel en een van de filamenten brak...dit was gekoppeld aan de cruise control, weet niet hoe.
Uh, ik heb hier zelf een reserve E39! LOL Ga het nu proberen. Zal terug postenof als je iemand kent met hetzelfde e39-model...probeer hun luchtmassameter..........
Werkt de laatste paar dagen weer... niet klagen, gewoon heel vreemd. Elektrische problemen!!Een beetje draadopstanding hier..
2 weken geleden heb ik de inline brandstofpomp in de auto laten vervangen. Vorige week ging het airbaglampje een paar keer met tussenpozen aan tijdens het rijden. Terwijl het airbaglampje brandde, werkten de MFSW-knoppen niet. Zodra het airbaglampje uitging (na het opnieuw opstarten van de auto), kwamen de knoppen weer tot leven, met uitzondering van de cruise control! Radio, telefoonbediening etc. werken wel, maar geen cc. Ideeën over of deze allemaal met elkaar verbonden zijn (& zo ja, hoe?) of is het gewoon toeval & moet ik meteen de MAF-route volgen? (Auto is een e39 530d auto)
![]()